PIOROBOTICS

بازگشت سرمایه اتوماسیون - یک راه جدید برای تحول شرکت شما

بازگشت سرمایه اتوماسیون

بازگشت سرمایه اتوماسیون – یک راه جدید برای تحول شرکت شما

 

تصور کنید – شما در حال کار بر روی یک برنامه هستید تا مدیریت را متقاعد کنید که ربات‌ها و اتوماسیون بهترین راه برای حل یک مشکل تولید هستند. هنگام ارائه یک بازده سریع بر اساس شاخص‌ها و اندازه‌گیری‌های مالی، مطمئناً توجه آنها را جلب خواهید کرد. اما، چه چیزهای دیگری می‌توانید به مدیریت بگویید که آنها را متقاعد کند که به این سرمایه‌گذاری اولیه بپردازند؟ اگر با تأمین‌کننده اتوماسیون مناسب همکاری می‌کنید، آماده‌اید همچنین مزایای کیفی اتوماسیون را نیز ارائه دهید، مانند افزایش کیفیت محصول، افزایش انعطاف‌پذیری و بهبود رضایت کارکنان.

images 5 تولید کننده بازوهای رباتیک صنعتیشاخص‌های مالی برای رباتیک و اتوماسیون در طول سال‌ها بهبود یافته‌اند، زیرا محصولات هوشمندتر، انعطاف‌پذیرتر و قابل اعتمادتر شده‌اند. با این حال، اگر تازه با اتوماسیون آشنا شده و برای اولین بار در نظر دارید از ربات‌ها استفاده کنید، بهتر است به بازده تاکتیکی نگاهی بیندازید. زمانی را بگذارید تا استراتژی اتوماسیونی را بر اساس مزایای رقابتی که اتوماسیون می‌تواند به سازمان شما بیاورد، توسعه دهید.

“به طور معمول، ارائه‌های بازده (ROI) بر اساس تراکنش‌ها ارائه می‌شوند و فقط به توانایی کاهش هزینه‌ها تمرکز دارند. رویکرد جدید مبتنی بر تحول برای تعیین ROI برای ربات‌ها و اتوماسیون شامل ارزیابی مزایا و فرصت‌های کلیدی مانند:

 

– بهبود کیفیت و قابلیت اطمینان فرآیند

– استفاده بهتر از کارگران ماهر، افزایش اعتبار و مشارکت کارکنان

– بهبود بینش از جمع‌آوری داده

– ایجاد یک تجربه تحولی واقعی برای کل شرکت

 

ترکیب اندازه‌گیری‌های کیفی با برآورد‌های مالی، تصویب مدیریت شرکت را در قبول یک سرمایه‌گذاری در اتوماسیون راحت‌تر می‌کند. چرا؟ با تکامل بازار اتوماسیون، مدیران دریافته‌اند که صرفه‌جویی های قابل اندازه‌گیر از طریق اتوماسیون تنها آغاز امکانات سرمایه‌گذاری آنها هستند.

images 4 تولید کننده بازوهای رباتیک صنعتی

سیستم‌های اتوماتیک نه تنها به تولیدکنندگان کمک می‌کنند تا ظرفیت خود را افزایش دهند و به خواسته‌های مشتریان خود پاسخ دهند، بلکه حرفه‌های فعلی کارکنان را نیز تقویت می‌کنند. به ویژه در بازار کار تنگ امروز، شرکت‌هایی که در آموزش نیروی کار سرمایه‌گذاری می‌کنند، احتمال افزایش ترقی‌های شغلی کارکنان ماهر را افزایش می‌دهند و احتمال بیشتری دارند که با شرکت همراه بمانند.

 

پس بیایید به بررسی دقیق‌تر چندین اندازه‌گیری ROI بپردازیم که آسان‌تر می‌کند مدیریت را متعهد به یک سیستم اتوماتیک کنید.

 

1. صرفه‌جویی در هزینه:

بسیاری از شرکت‌ها با هدف کاهش هزینه‌ها و افزایش صرفه‌جویی از پروژه‌های اتوماسیون شروع می‌کنند، با کاهش زمانی که کارکنان بر روی وظایف خسته‌کننده، خطرناک و کثیف صرف می‌کنند. این صرفه‌جویی به‌صورت بهبود بهره‌وری، تولید بیشتر، کاهش خطرات آسیب، و کمتر شدن غیبت به دلیل خستگی یا خستگی به نمایش می‌گذارد.

 

2.راه‌حل‌های مشترک:

تولیدکنندگانی که فرآیندهای مشابهی را در چندین مکان دارند، به راه‌حل‌های مشترک اتوماسیون برای دستیابی به بازدهی بالاتر نگاه می‌اند. به‌عنوان مثال، بعد از اتمام موفقیت‌آمیز یک سیستم پیلوت فردی، آن را به‌صورت استاندارد سازی می‌کنند تا یک راه‌حل مقیاس بزرگ‌تر را دست یابی کنند. به عبارت ساده، این یک مفهوم ‘کپی و پیست’ است که به تولیدکنندگان این امکان را می‌دهد که همان راه‌حل اتوماسیون را در سراسر شرکت در مناطق دیگری که همان فرآیند یا فرآیند مشابه را انجام می‌دهند، استفاده کنند. این می‌تواند یک مزیت چشم‌گیر برای سازمان‌های بزرگ یا پیچیده باشد که قادر به دست‌یافتن به بازدهی اتوماسیون نمایی هستند. به‌علاوه، راه‌حل‌های مشترک نیز با سهولت آپ‌اسکیل نیروی کار، کاهش موجودی قطعات یدکی و تسریع در استقرار را در مقایسه با سیستم‌های سفارشی  فراهم می‌کنند.

 

3. بهبود کیفیت:

سیستم‌های اتوماتیک به خوبی برنامه‌ریزی شده و معمولاً اشتباه نمی‌کنند. هنگامی که یک ربات برای انجام یک وظیفه خاص به جای انسان استفاده می‌شود، خطر خطاهای انسانی وجود ندارد جابه‌جایی اپراتور به موقعیت ماهر مدیریت سلول کاری رباتیک ،به جای اجرای وظیفه، به بهبود کیفیت، ثبات و قابلیت اطمینان کمک می‌کند.

 

4. افزایش رضایت و انگیزه کارکنان:

وظایفی که کارکنان کمترین لذت را از انجام آنها برمی‌دارند، عمدتاً برای اتوماسیون مناسب هستند. همانطور که در بخش کیفیت ذکر شده است، کارکنانی که از انجام وظایف غیرمطلوب آزاد می‌شوند، قادرند به مسائلی که مهارت‌های انسانی می‌طلبند، تمرکز کنند.

اگر با تأمین‌کننده اتوماسیون مناسب همکاری می‌کنید، آماده‌اید همچنین به مدیریت از دیدگاه مزایای مالی و همچنین مزایای کیفی اتوماسیون، مانند افزایش کیفیت محصول، افزایش انعطاف‌پذیری و بهبود رضایت کارکنان، بپردازید. اتوماسیون رباتیک واقعاً شغل‌های افراد را تغییر می‌دهد که ممکن است از انتقال، حمل و بسته‌بندی محصولات به مدیریت ربات‌ها و اتوماسیون برای انجام وظایف غالباً خسته‌کننده، کثیف یا خطرناک منتقل شوند.

 

5. بهبود بینش‌های فرآیند:

به عنوان بخشی از صنعت ، یک مزیت کلیدی امروز قابلیت نظارت و ثبت کارهای انجام شده توسط یک سیستم اتوماتیک است. حسابرسی‌های فرآیند از داده‌های جمع‌آوری شده از یک ربات یا تجهیزات اتوماسیون دیگر، رانگوی(سطح) تغییرات تحولی است. شرکت‌هایی که به داده‌های حیاتی دسترسی دارند، قادرند به بهبود‌های مداوم، کاهش هزینه و حفظ رقابت تلاش کنند.

 

6. مرکز تعالی:

پیاده‌سازی یک روش خوب برای مدیریت سیستم‌های اتوماسیون شرکت شما به منافع قابل توجهی ایجاد می‌کند و به کاهش ریسک‌ها کمک می‌کند. چگونه؟ رویکرد برجسته امروز ایجاد یک مرکز تعالی اتوماسیون (CoE) است که مشاور برای سفر اتوماسیون شرکت شما می‌شود.

 

مرکز تعالی  با استفاده از داده‌ها به شرکت کمک می‌کند تا یک ساختار و فرآیند مشترک برای تمام پروژه‌های اتوماسیون خود ایجاد کند – از انتخاب شریک اتوماسیون مناسب تا چگونگی طراحی سیستم و نحوه پیاده‌سازی آن در سراسر شرکت. مرکز تعالی همچنین می‌تواند مدیریت چگونگی شناسایی یک پروژه جدید اتوماسیون و اطمینان از یک فرآیند کیفی و ساختارمند را به دست بگیرد. به عبارت دیگر، فرآیندهای استاندارد و تعریف‌شده که شامل کنترل‌های ساخته‌شده برای بهبود اطمینان کیفیت، نشان‌دهی قابلیت و تولید مستندات برای پشتیبانی از تنوع مصارف هستند.

 

استفاده از یک رویکرد استراتژیک و جامع برای شناسایی محرک‌های ارزشمند برای سازمان شما این امکان را به شما می‌دهد که یک مورد کسب‌وکار قوی برای اتوماسیون ایجاد کنید. تأکید بر مزایای کیفی باعث صرفه‌جویی بیشتر در هزینه، افزایش بهره‌وری، قابلیت مقیاسپذیری، کیفیت، رضایت و انگیزه کارکنان، و بینش‌های فرآیند می‌شود.

 

در پایان، نشان دادن اینکه چگونه اتوماسیون به کاهش هزینه‌ها کمک خواهد کرد، به همین اندازه مطلوب برای تیم اجرایی شما خواهد بود. با این حال، نشان دادن اینکه چگونه اتوماسیون می‌تواند ارزش ایجاد کرده و تغییرات واقعی را فراهم آورد، به شما کمک خواهد کرد تا حمایت و تأمین مالی مورد نیاز خود را جلب کنید.

 

با یک کارشناس اتوماسیون PIOROBOTICS صحبت کنید و بیاموزید چگونه با رباتیک و اتوماسیون سازمان خود را تغییر دهید.

 

“بطور معمول، ارائه‌های بازدهی (ROI) بر پایه تراکنش‌ها ارائه می‌شوند و تمرکز اصلی آن‌ها بر موتورها و اندازه‌گیری‌های مالی با هدف کاهش هزینه‌ها می‌باشد. رویکرد جدیدی که بر اساس تحولات معتبر به منظور تعیین ROI برای ربات‌ها و اتوماسیون ارائه شده است، شامل ارزیابی مزایا و فرصت‌های کلیدی مانند:

  • بهبود کیفیت و قابلیت اعتماد فرآیند
  • بهره‌وری بهتر از کارگران ماهر، افزایش سربلندی و مشارکت کارکنان
  • بهبود در نظرسنجی از جمع‌آوری داده‌ها
  • ایجاد یک تجربه واقعی تحولی برای کل شرکت

ترکیب اندازه‌گیری‌های کیفی با برآورد‌های مالی، به مدیران شرکت کمک کرده است تا به راحتی درخواست سرمایه‌گذاری در اتوماسیون را تصویب کنند. چرا؟ با پیشرفت بازار اتوماسیون، مدیران درک کرده‌اند که صرفه‌جویی قابل اندازه‌گیر از طریق اتوماسیون فقط آغاز امکانات سرمایه‌گذاری آن‌ها است.

سیستم‌های اتوماتیک نه تنها به تولیدکنندگان در ، افزایش ظرفیت و پاسخ به تقاضای مشتریان خود کمک کرده ، بلکه به بهبود حرفه‌ ای نیروی کار فعلی نیز کمک می‌کنند. به‌ویژه در بازار کار فشرده امروز، شرکت‌هایی که در آموزش نیروی کار سرمایه‌گذاری می‌کنند، احتمال ترقی کارکنان ماهر به حرفه‌های بالاتر و افزایش احتمال باقی‌ماندن آن‌ها در شرکت را افزایش می‌دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا